close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Corti Creare

Nu är jag nervös då jag ska ut och köra husbilen i vinterväglag. Det är -16 C här och vägarna är isiga och fulla med snö. Vad behöver jag tänka på? Hur gör jag om det blir en brant backe uppför? Eller ännu värre, utför 😱?. Nästa fråga jag ställer mig, hur ska jag kunna isa av bilen så jag kommer in i den, skratt. Det kommer inte att bli billigt att värma upp den nu när elpriset är på rekordnivåer! Häng med oss på nästa film där jag och Casper ska åka på hockeycup till Sundsvall. Det blir ett äventyr med husbilen. Erika

husbilslivet

0

0

2,202

This build is made possible by you and your support. Thank you so much for watching, commenting and liking. If you'd like to help more please checkout the links below. Patreon: https://www.patreon.com/FindingSimon Instagram: https://www.instagram.com/finding_simon/ PayPal: https://paypal.me/ShelbyandSimon Sponsored by Renogy (https://www.renogy.com/) Total Boat (https://www.totalboat.com/)

Findingsimon

0

0

641

sailingseakat

0

0

64

PRIMEIRA REGATA DA ANI 2019.... FICAMOS EM QUINTO LUGAR 23/02/2019 LARGADA PRAIA DE CABEÇUDAS ATÉ A PRAIA DE LARANJEIRAS VOLTANDO COM CHEGADA NA PRAIA DE CABEÇUDAS.....

veleiroveneza3432

0

0

13

🇺🇲Happy Birthday USA!🎆 and Happy Ariki Day to our Cook Island friends.🏝️

sailingkashmir

0

0

317

0

sailingkashmir

0

0

240