close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

شارٹس بنانا

Nu är jag nervös då jag ska ut och köra husbilen i vinterväglag. Det är -16 C här och vägarna är isiga och fulla med snö. Vad behöver jag tänka på? Hur gör jag om det blir en brant backe uppför? Eller ännu värre, utför 😱?. Nästa fråga jag ställer mig, hur ska jag kunna isa av bilen så jag kommer in i den, skratt. Det kommer inte att bli billigt att värma upp den nu när elpriset är på rekordnivåer! Häng med oss på nästa film där jag och Casper ska åka på hockeycup till Sundsvall. Det blir ett äventyr med husbilen. Erika

husbilslivet

0

0

2,202

Banda despide a la Fragata Libertad en Mar del Plata, 18 de Octubre de 2010

velerocosanostraar

0

0

189

If you liked this video, give it a thumbs up and share it with your friends. 👍 Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/dinghyracingchannel/ Join our Facebook community: https://www.facebook.com/DinghyRacingChannel/ Website: http://www.rya.org.uk Subscribe to the Dinghy Racing Channel: https://youtube.com/dinghyracingchannel?sub_confirmation=1 Want to get out on the water? Start your adventure: www.rya.org.uk/go/startboating

dinghyracingchannel

0

0

595

spinnakermagazine

0

0

11

johnfraserswildlife

0

0

1,370

0

patrickandmichaela

0

0

2,642