close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

מִכְנָסַיִים קְצָרִים לִיצוֹר

In exclusivity with Siamarine, Seanfinity Spain, the beautiful and innovative R4, from the Seanfinity 's RIB collection, cruising the Waters of Ibiza! More info at info@seanfinityachts.es

charteribiza3243

0

0

391

0

alturascuoladivela570

0

0

4,763

meine neue Website, check it out: https://klassiker-segeln.de/ #folkeboot Da sind sie, unsere vier alten Holzfolkes. Beim Erstellen der Videos kommt in der Regel folgendes Equipment zum Einsatz: Die folgenden links sind affiliate-links. Wenn du über einen solchen link bei amazone einkaufst, bekomme ich eine kleine Provision, für dich ändert sich der Preis nicht. Das Video ist mit folgendem Equipment erstellt worden: Panasonic GH5: https://amzn.to/3NsRWEL Panasonic G 70: https://amzn.to/3JS8sfu Iphone SE 2022: https://amzn.to/3tM618M Objektiv Panasonic 12 - 35 / 2.8: https://amzn.to/3tM618M Gopro hero 8: https://amzn.to/35hqysc Jobi Gorillapod: https://amzn.to/35hqysc Stativ Manfrotto: https://amzn.to/3tKxR52 Gimbal: https://amzn.to/35lvrk8 Meine Stirnlampe mit Rotlicht: https://amzn.to/3JPx48L variabler ND Filterhttps://amzn.to/388WZdy Drohne: https://amzn.to/3qK6F4B Mikrofon (Aufsteck) Rode Micro: https://amzn.to/3LlrP0J Funkstrecke Rode wireless go II: https://amzn.to/3wEiOvM

mikepeuker

0

0

1,550

This is s short map display of our 2023 sailing season.

thepagorman

0

0

123

Inne i accelerationszonen med 11-12m/s och rätt stökig sjö. Det blev inte många timmars sömn inatt, det rullade och knarrade mest så hade svårt stt slappna av och sova. Men det är väl en omställning till detta nya väder nu som vi nog får ha i några dygn. Utanför Colombias kust, där vi befinner oss nu, är det allmänt känt att det ofta blåser mycket och med stökig sjö. Men det går iallafall fort, nu har vi 450 sjömil kvar och i denna fart räknar vi med att avverka 150sjömil per dygn så runt 4 dygn kvar nu. Kommentera gärna med 💦⛵️ om du gillar dessa uppdateringar från havet, så kommer jag med en ny imorgon! Kram från oss!

sowhyknot

0

0

511

inbarcacondario

0

0

438