close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Quần short Tạo ra

We're absolutely thrilled to share this video of Ribelle with you from the Superyacht Cup 2017. Her modern Malcolm McKeon design combines with performance for an exceptionally-striking superyacht to see on a regatta course.

vittersshipyard

0

0

3,113

Sailing through Stewart island, at the bottom of New Zealand, we came across a cage diving boat, who was chumming the water for their clients. We tied to the back of them and saw 5-7 great whites circling our boats. What happened next was CRAZY! SV Parlay is a hurricane damaged Lagoon 450 catamaran, which Colin rebuilt with friends and has started sailing around the world. We found bulkhead damage on their catamaran in Panama, so have fixed her up, and are now sailing across the Pacific Ocean!! To join us on Patreon and get exclusive content and a chance to come sailing with us click here! https://www.patreon.com/parlayrevival To buy Parlay Revival merchandise click here!! https://parlayrevival.com/collections All music is from Epidemic sound! Sign up here and get a free months trial to see if you like it! https://www.epidemicsound.com/referral/ym5nvt Follow me on instagram for daily updates! https://www.instagram.com/parlayrevival_colin/ Facebook page: https://www.facebook.com/parlayrevival Camera we use: https://amzn.to/3vAtCfR Lens we use: https://amzn.to/3RPTxaI Microphone we use: https://amzn.to/3RYenoH Drone we use: https://amzn.to/41XXuPq Gopro we use: https://amzn.to/47CIrff

Parlayrevival

0

0

40,354

Jean Le Cam poursuit sa route à bord de SynerCiel, escorté par un albatros qui ne le quitte plus.

vendeeglobetv

0

0

990

Available for charter through http://www.desolationsoundyachtcharters.com/

yachtingbc

0

0

90

Salve ragazzi! Quando si parte per un lungo viaggio internazionale per mare, la parte burocratica della programmazione della navigazione non va trascurata. La Maruzza fino all' anno scorso era un natante, quindi priva di immatricolazione e bandiera. Insomma era una specie di bicicletta, una roba senza targa, apolide e raminga. Io fino adesso ero riuscito in modi rocamboleschi ad arrivare comunque ai quattro angoli del Mediterraneo, fino in Medio Oriente. Ma con l' età son diventato saggio e ho deciso che la mia barchetta si meritava di battere bandiera così da non aver problemi in giro per il mondo. Quindi l' ho registrata con bandiera polacca. In questo modo la barca è sotto l' egida della convenzione di Montego Bay (https://it.wikipedia.org/.../Convenzione_delle_Nazioni...) che mi permette di seguire la legislazione navale del porto di immatricolazione della barca. Dato che la regolamentazione nautica polacca consente all' armatore di decidere cosa è meglio per la sua imbarcazione in termini di dotazioni di sicurezza e visite tecniche, non sono obbligato ad avere attrezzature costose, onerose e ingombranti a bordo e nemmeno a effettuare ispezioni periodiche che costano un sacco di soldi. Purtroppo se avessi registrato la barca in Italia avrei dovuto pagare mille balzelli, spese e obblighi che non sono disposto per natura a sopportare. Comunque, a parte il dispiacere di non poter sfoggiare il vessillo patrio a poppa, l' immatricolazione dell' imbarcazione ha mille vantaggi. Per esempio, a meno che non ci sia il sospetto di traffico d' armi, droga e esseri umani, nessuna nave militare ha il diritto di fermare nell' alto mare una barca battente bandiera (cioè inserita nei registri navali dello stato in cui è stata immatricolata). Il che è una bella cosa... Ci vediamo all' ancora! Giuseppe Youtube.com/@gliorizzontidellamaruzza instagram: gliorizzontidellamaruzza Facebook: gliorizzontidellamaruzza [SCRIVIMI] svmaruzza@gmail.com [CONTRIBUISCI ALLA PRODUZIONE] PayPal: https://www.paypal.com/paypalme/svmaruzza Ok, questo e' tutto, spero di vedervi al prossimo video, ma se non ci vediamo su questo canale ci vediamo all' ancora da qualche parte! Ciao!

gliorizzontidellamaruzza

0

0

25,848

Follow our page for travel adventures as our family travels the world by our sailboat. Currently in Central America in Panama.

adventures-with-the-melvins

0

0

1