close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Shorts Skapa

@SailingAdhara Check out our latest video on the channel of when bought a sailboat in the UK and moved aboard our new floating home. How we get used to living on a boat and how we got ready for our first big trip. Sailing across the Bay of Biscay without sailing experience... #sailing #sailboat #boats Subscribe to our channel to join our adventure! _________ *LINKS:* Get in touch with us on Instagram: https://www.instagram.com/sailingadhara Buy our Travel & Sail Guides https://www.sailingadhara.com/shop Join our monthly Newsletter: https://bit.ly/3rMaqXV Our Favorite Gear on Amazon: https://www.amazon.de/shop/sailingadhara Rent a Boat worldwide and save 5% "ADHARA5" at Checkout https://click-and-boat.pxf.io/1rR30g 15% Off on Vallon Performance Sunglasses https://glnk.io/y31nz/sailingadhara Scuba, Freediving, Snorkeling & Underwater Gear https://bit.ly/3hUzFFm

sailingadhara

0

0

2,355

Contact us for more details.

micatsuk

0

0

2

0

veleirofuturo

0

0

348

From 75 feet to just 7 feet of water—navigating into Blue Lagoon isn’t for the faint of heart. See how we braved the tricky route and made it safely! #sailingadventure #travelchallenge #bluelagoon #caribbean #boating

thesunnysailor

0

0

314

Oggi ci avventuriamo alla scoperta della cittĂ . È abbastanza in stile caraibico (quello visto da noi), i palazzi hanno tutti colori sgargianti, talvolta sono abbandonati, altre volte molto curati. Ci sono pochi negozi, poco vistosi. A un benzinaio un gruppo di anziani signori siede all’ombra di un albero e guarda storto chi fa benzina o cammina nei paraggi. Uno barcolla, una signora mi sorride. Poi ci ricordiamo un grande insegnamento di questo viaggio: la parte piĂč bella, piĂč turistica, si trova sempre nei pressi del molo delle crociere. Come da programma, raggiungiamo il luogo ed entriamo in una cittĂ  delle bambole fantasma. I palazzi, costruiti a schiera, formano un anello dove Ăš possibile passeggiare e fare acquisti. Sono bassi e colorati, il prato Ăš perfettamente tagliato. Senz’altro Ăš un luogo accogliente (se escludiamo che essere gli unici che camminavano ci ha fatti sentire in un esperimento sociale) e abbiamo goduto di uno squisito pranzo. Pro e contro. Ieri abbiamo fatto un acquisto in un locale del posto e abbiamo vissuto una pessima esperienza (culinaria). Pro e contro. Il prato dall’aspetto quasi finto da un lato e un totale abbandono nella cura delle piante, nel resto della cittĂ . Fa riflettere. Tu che ne pensi? Parliamone nei commenti — Salva questo post tra i preferiti ❀

andreaecamilla

0

0

1,735

0

bee_sailing

0

0

1,627