close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

ショーツ 作成

Discover why you should pay a visit to Ullapool Harbour on your next adventure sailing Scotland! Situated in the sheltered waters of Loch Broom, a natural harbour carved by the glaciers of the last ice age, Ullapool offers good protection from the open waters of the Minch. The harbour area covers 26 square miles, providing deep water anchorage for large vessel such as cruise liners and drill ships. The modern pier has been upgraded and enlarged several times in its 220 year history. Get the full experience and discover bespoke offers on berthing, luxury yacht charter hire, and more at https://sailscotland.co.uk/offers/ Grab your free Sail Scotland brochure: https://sailscotland.co.uk/plan/sailscotlandbrochure/ Visit our website: https://www.SailScotland.co.uk Like our Facebook page: https://www.facebook.com/SailScotland/ Follow us on Instagram: https://www.instagram.com/sailscotland/ Say hello on Twitter: https://twitter.com/sailscotland

sailscotlandcouk

0

0

926

A time lapse video of a magical sunset from anchorage in the sea of cortes

boatlivesmatter-cruisingvi5163

0

0

4

Where will you sail to next? 🇭🇷 Croatia 🇬🇷 Greece 🇮🇹 Sicily Three routes. Three very different energies. One Summer. One unforgettable week at sea ⛵️ Explore the routes and start planning your summer. Link in Bio #europeansummer #saileurope #yachtlife #travelwithfriends #summergoals

theyachtweek

0

0

4

Con l’argano nuovamente funzionante, il pieno di gasolio, di miscela, di benzina, di acqua dolce e di cambusa molliamo di nuovo gli ormeggi. Questa è l’ultima giornata che vivremo a le Marin. Per sempre? E chi lo sa.. di sicuro per quest’anno. La rotta è verso nord, lasciamo alle spalle nuvole e corriamo verso il sole. Oggi andare a vela ha un sapore speciale. Riusciamo a goderci la meraviglia del viaggio, non la sete di arrivare. Ogni onda, ogni momento, ogni soffio di vento sono un piacere da godersi fino in fondo. L’aria è piacevolmente calda, non torrida. Una sensazione gradevole che bisogna riconoscere e godersi fino in fondo, facendo il pieno per i momenti più agitati. La lezione di oggi per me è imparare ad apprezzare il bello. Quando va tutto bene, si tutto dà molto per scontato. Salute, serenità, spensieratezza. Passano, non si vivono fino in fondo. Ci si accorge di quanto siano preziosi solo quando non ci sono. Quindi un bel respiro a pieni polmoni e riempiamoci di momenti come questo il più possibile. A.

andreaecamilla

0

0

1,337

West Highland Yacht Week 2023 gave the team at Bottom Up Boats a story to tell in the bar which you could never imagine.. As the J109 Going To Red was coming into the bottom mark for the second time they had to put the bow done to avoid a dog that had jumped off the bow of the boat in front. I must admit that I would never have expected to have to worry about dodging dogs at the bottom mark of a yacht race. I guess you should never say never when you are out and about on the race course. I hope you enjoyed the team a bottom up boats first video from WHYW stick around for more action as the week continues.

bottomupboats

0

0

2,895

🎉Siamo più di 60mila su YouTube! Grazie Amici 🤍 ⛵️Festeggiamo con il vlog di una giornata estiva di vita in barca a vela e scrittura. 🌅Al mattino sveglia sempre prima dell'alba per leggere e fare journaling, cioè mettere subito tutti i miei pensieri su carta. 📝Dopo colazione scrivo per un paio d'ore, di solito partendo da qualche idea che mi è venuta facendo journaling. 🧘🏽‍♀️La mia pausa è sempre un po' di attività fisica: che può essere yoga in barca oppure una pagaiata in kayak ed una camminata a terra per esplorare la zona. 👩🏽‍💻Per il resto della giornata cerco di bilanciare la scrittura con il resto del lavoro che ho da fare al computer e la vita in barca, perchè non bisogna mai dimenticarsi di godersi il momento. 🌊Non sempre riesco a mantenere l'equilibrio, ma fa parte dell'avventura. 🌙Alla sera, dopo aver studiato il meteo e preparato la barca per la notte in rada di solito leggo per un paio d'ore e spesso continuo a scrivere insieme alla luna. 🤗Seguimi su Instagram e YouTube per altre avventure di mare e di scrittura.

giugyssima

0

0

2,356