close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

السراويل القصيرة خلق

Extraordinary. Makes you smile. Superior. This is what people comment after driving an XO Boat. From north to south. Wherever you are. Watch yourself! #XO360 #XOCruiser #XO270

xoboats334

0

0

5,746

Lowering the Mast on a Small Sailboat - The Resourceful Sailor Sampaguita, Flicka 20 www.sailingwithjosh.com

sailingwithjosh

0

0

845

This was shot and edited by the DJI mini 3 pro all on its own! #dji #djimini3pro #mavic3pro #drone #dronevideo #obx #obxlife

jblacky

0

0

263

The next piece of the puzzle was delivered by @UPS . The @Garmin STRIKER Vivid 5cv Fishfinder With GT20 Transducer will allow Seeking Sol Seeker to scan for those dreaded wing dykes along the Mighty MO. Heck, I might even drop a line to catch some of the passing fish.

solseekerlife

0

0

840

Sailing from Saint Lucia to Martinique on our Lagoon 42 sailing catamaran. #caribbean #sailingaroundtheworld #travel #sailingcouple #shorts

Hollyandray

0

0

2,021

Giorno 188 - Aspettando il ventone In questi giorni siamo in porto, perché Windy e le altre app di meteorologia che guardiamo hanno segnalato delle sventagliate importanti. Raffiche da 30/40 nodi, alcuni dicono addirittura 60. Naturalmente speriamo siano tutte sovrastimate, ma ci siamo preparati al meglio: cime d’ormeggio e spring hanno occupato le nostre serate a bordo di Julia. Va così. A me un po’ piace aspettare il maltempo in porto. Un po’ come le notti in cui fuori piove e tuona e tu sei sotto il piumone al caldo. Ti fa sentire protetto e al sicuro e quasi ti rilassa ascoltare l’eco lontana del maltempo che si sfoga. Tanto tu sei al sicuro dentro. Quindi questa settimana va così. Fortunatamente il porto è ricco di stimoli, come la palestra, la piscina, il campo da tennis etc. C’è perfino il casinó, ma dubito che ci entreremo 😂 Stanotte arriverà il vento più forte e noi sperimenteremo da sotto le coperte quella bella sensazione di coccola e sicurezza. Almeno lo spero 😂 Dovessimo fare nottata con i parabordi in mano ci rivediamo nelle storie 🫣 A domani! C.

andreaecamilla

0

0

8,203