close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Korte broek Opprett

Sailinglifeonjupiter

0

0

402

Sundowner turned into… ground level seating🍹😂 We sat down… and the bench broke. Instead of throwing it away, we gave it a second life — as a herb garden. 🌿✨ It happened on a perfect summer evening — we grabbed our sundowner drinks, sat down to watch the sunset… and the bench had other plans. One loud crack later, we were on the ground, laughing. Now it’s filled with basil, parsley, mint, and chives — fresh herbs I use in my cooking every day. From broken bench to delicious dinners. 🍃🍽️ Would you have done the same? #Upcycling #GardenDIY #HerbGarden #FromTrashToTreasure #SustainableLiving #DIYGarden #UpcycleChallenge #CookingWithHerbs #secondlife

sailingkanoa

0

0

1,279

Our Radial Dacron’s offer better sail shape and shape retention than comparable crosscut Dacrons. A great cloth for sailors looking for a longer lasting shape and more performance over traditional crosscut sails without the expense of a laminate. This cloth offers easy to handle material in a radial construction ideal for small, medium and large boats. It is constructed from midgrade quality fibers and weave to reduce heel and allow for increased pointing ability. Ideal for those who are club racing, distance racing, or performance cruising this cloth will greatly enhance your sailing experience. https://www.precisionsailloft.com/cloth-info/

precisionsailloftvictoria

0

0

5,505

Primeira vez do La Vie no Travel Lift

veleirolavie

0

0

89

0

Sailingpacificstar

0

0

212

C’è una leggenda che narra le bellezze di questa incantevole spiaggia. Acqua cristallina, palme che allietano i caldi pomeriggi, cocchi venduti con una cannuccia da sorseggiare ascoltando musica caraibica. Per noi rimarrà per sempre una leggenda, perché la giornata di oggi ci ha regalato ben altre emozioni 😂 Tutto era partito con una proposta: domenica noleggiamo un’auto così visitiamo l’isola? Quattro persone avevano accolto con entusiasmo l’idea, felici di arricchire il proprio bagaglio culturale e di esperienze all’estero… Perciò stamattina ci siamo svegliati di buona lena per negoziare il noleggio di quest’auto. Da qui, inizia l’odissea. Nell’ordine: Il motore che si spegne in mezzo alla strada, specialmente nei momenti meno opportuni. La benzina che finisce a una velocità vertiginosa (siamo rimasti a secco) I fari che non funzionano Le frecce nemmeno, allora tira fuori la mano dal finestrino come fanno i ciclisti 😂 Il sistema di raffreddamento rotto, che ha sfiorato la tragedia L’aria che va e viene, appannando i vetri I finestrini che ogni tanto vanno in ferie e non riescono più a scendere né a salire (cit.) Giornata di matti al volante, di cani che si gettano in mezzo alla strada, diluvi torrenziali con la luce e con il buio. Giornata di abbaglianti negli occhi, di incidenti evitati per un pelo, di bottiglie di vetro lanciate per gioco (non da noi). Insomma, tutto normale! Noi abbiamo mangiato un pasto solido solo alle 22:15, quando abbiamo spento questa dannata auto per non accenderla mai più 😅 (domani verrà a riprendersela l’autonoleggio). La spiaggia? Una delusione totale. Ma immagino che questa opinione sia influenzata da tutto il vissuto precedente 😂 Domani per fortuna si torna a lavorare 😂😂😂 A presto! C

andreaecamilla

0

0

2,261