close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Celana pendek Membuat

Viaggiare in flottiglia è un'esperienza magica che unisce la bellezza del mare alla convivialità tra gli amanti della vela. È un modo meraviglioso per scoprire nuovi orizzonti, vivere avventure e creare ricordi indimenticabili, rendendo ogni viaggio non solo un'escursione in mare, ma anche un viaggio di crescita personale e condivisione. Viaggia fuori dagli schemi con Outcage.

outcagesailingyacht

0

0

144

The Motherload sailing crew is preparing to leave Bocas Del Toro after 15 months! The kids all 5 of them are going stir crazy while mom and dad mentally prepare for their next voyage, and if you’re going to do something, do it now because tomorrow is too late. Full length video next Monday!

motherloadsailing

0

0

545

0

Sailingsymphony

0

0

1,110

Watch to the end!!!

livesaildievideos

0

0

6,156

0

campernicholsons

0

0

1,005

Min syster dog när hon var 19 år. 💔 Och det förändrade hela mitt sätt att se på livet. Hon fick aldrig leva sina vuxendrömmar. Hon var full av energi, liv och drömmar. Drömmar som hon aldrig fick chansen att uppleva, för livet tog slut från en dag till en annan. Sorgen och läkningen efter hennes bortgång har fått mig att fundera mycket över meningen med livet. Emma har blivit min inre motivation. En ständig påminnelse om att inte skjuta upp drömmar, att inte vänta på “sen”. Så vi valde att inte vänta längre. Vi gav oss iväg. Sparpengarna och pensionspengarna kanske tar slut en dag, men livet gör det också. Och vi vill leva det liv vi drömmer om nu. Idag bor vi fulltid på en segelbåt som vi seglat från Grekland till Karibien. Båten heter såklart Emma.⛵️ När min son Erik, 4 år, frågar: ”Men mamma, kommer inte Emma att leva igen?” Då svarar jag med tårar i ögonen: Nej, älskling. Men vi lever. Och genom oss får hon följa med världen runt. I vinden, i vågorna och i våra hjärtan. ❤️⛵️🌍 Livet är nu. Vänta inte på ”sen”.❤️

sowhyknot

0

0

383