close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

निकर सृजन करना

Sometimes you just need an easy meal that doesn't keep you in the kitchen all night! Join us as we put together a quick, low-carb dinner featuring savory sausages, fresh veggies, and a homemade Dijon-Horseradish yogurt sauce. ​Get the Full Recipe: Check out the step-by-step instructions on our website here: Horseradish Sauce Recipe ​In this video: ​A look at our easy sausage dinner setup. ​The secret sauce: A tangy Yogurt Horseradish and Dijon blend. ​Keeping it low-carb with keto-friendly flour tortillas. ​Check out more from Chris Does What: ​Website: https://www.chrisdoeswhat.com ​YouTube Channel: https://www.youtube.com/chrisdoeswhat ​Patreon: https://www.patreon.com/Chris_does_what ​Instagram: https://www.instagram.com/chrisdoeswhat/ ​Facebook: https://www.facebook.com/ChrisDoesWhat/ ​X (formerly Twitter): https://x.com/chrisdoeswhat ​TikTok: https://www.tiktok.com/@chrisdoeswhat ​My Gear & Favorites: https://amzn.to/351krTR (Amazon Affiliate) ​#LowCarb #EasyDinner #HorseradishSauce #KetoFriendly #ChrisDoesWhat #QuickMeals

chrisdoeswhat

0

0

14

Giorno 20 - SICILIA (ancora) I giorni fermi in porto stanno per saturare le dita di una mano e questo può voler dire una cosa sola: trepidazione. Quando partiamo? Mi accorgo che desidero ripartire perché le docce della marina, luoghi dove solitamente i diportisti trascorrono fugaci momenti del loro soggiorno, ai miei occhi non hanno più segreti e ormai le conosco così bene che posso scegliere in quale andare, a seconda di quanta acqua calda voglio. Iniziamo a sentirci fuori posto qui, come i miei piedi dentro alle crocs di Andrea. Come il sacchetto in acqua. Comodi ma nel posto sbagliato. Non fraintendeteci, restare in porto è stata una nostra scelta e lo spirito di questo viaggio è proprio di accogliere ciò che arriva, che sia tempesta, che sia bonaccia. Per fortuna questa sera il vento ci dà un po’ di tregua, così ne approfittiamo per fare quella grigliatina che pregustiamo da giorni. ❤️ Se tutto va per il verso giusto, domani dovremmo rimetterci in viaggio verso Trapani, dove tra qualche giorno verrà a trovarci un caro amico. Non vediamo l’ora di riprendere il viaggio!! 💪 A domani AC

andreaecamilla

0

0

800

0

atandocabosexpedition

0

0

449

0

ivtyachtsales

0

0

300

Sailingjibsea

0

0

362

Supero 800 https://www.scanboat.com/en/17279662

scanboat24

0

0

204