close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Shorts Créer

Oh gosh ! another trailer from the barryperrins channel. I must remember to tune in on sunday for the best in comedy and tomfoolery.

Adventuresofanoldseadog

0

0

185

A series of videos specific to the Gemini Legacy 35. These vessel are well designed for maximizing space. There are lots of fantastic aspects to these boats that you don't see in the photos. This video series will highlight many of these. For Information on Pricing or Purchase of the Legacy 35 please contact Pete Gulick Peter.Gulick@Catamarans.com 954-449-7637

petergulick

0

0

1,098

0

elmarsailing

0

0

1

0

gigiomaker

0

0

1,046

Cantiere Sessa Marine su yacht4web. Elenco imbarcazioni nuove, usate e a noleggio del cantiere Sessa Marine. Le schede sono sempre aggiornate dai rispettivi venditori. Se cerchi una barca Sessa Marine, vieni a visitarci.... http://it.yacht4web.com/Sessa+Marine #BarcheUsate #SessaMarine #Sessa

yacht4web

0

0

447

Förråden är fyllda, barnen är avspringda och båten redo, nu seglar vi söderut! ⛵️🌊☀️ Vi tog barnen in till stranden för att ha det som bas när jag och Niklas springer ärenden. Vi hade hört av oss till barnbåtarna i samma ankarvik så deras barn kom också till stranden. Jag började med att ta sparkcykeln till apoteket och den lokala frukt och grönsaksmarknaden för att köpa på oss av färskvaror. Med händerna fulla av matkassar plus en extra vandringsryggsäck full med mat bytte jag av Niklas på stranden. Han fortsatte till charkuterier och fiskstånd och köpte protein 🥩 för att fylla upp frysen. Han fick även bära lite flaskor med cava som vi kan dricka nu när vi snart får två omgångar besök på båten🍾 Sen kom han ner till stranden och åkte tillbaka med allt till båten. Då kom regnet så barnen började frysa så vi åkte alla och tog en varm skön dusch i marinan. (Vi ligger i en betald ankarvik så vi har tillgång till marinans faciliteter) Sen tog jag en sista tur till affären för att handla. Nu blir det middag här på båten, färsk tonfisk 👌😋 Imorgon lämnar vi Las Palmas och seglar söderut. Skönt att vi fyllt på med mat, skeppsapotek och båtprylar här där det mesta finns. Hoppas ni vill hänga med söderut på Gran Canaria. Tryck gärna på ❤️ om ni gillar dessa uppdateringar och vill fortsätta följa med på vårt segeläventyr! ⛵️ Kram Malin

sowhyknot

0

0

63