close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

ショーツ 作成

For more videos, check out @twoafloat #sailing #boatlife #diving #sailinglife #adventure #spearfishing SOCIAL: https://www.instagram.com/twoafloat https://www.facebook.com/TwoAfloat

Twoafloat

0

0

3,950

La driza de mayor suelta en banda, ¿cómo es posible? Un misterio a bordo que requiere intervención inmediata. #Navegacion #Velero #IncidenteMaritimo #Misterio

sv_goat

0

0

5

Prossimamente in asta una vasta gamma di monoposto Formula Renault Campus 1400 cc. https://www.gobid.it/it/auctions/2016-12-05Formula-Renault-Campus-Vendita-Monoposto-ed-Accessori/

gobidinternationalauctiong

0

0

1,930

Check out our 2024/25 Season Caribbean Courses Here: https://sailingvirgins.com/destinations/bvi We at Sailing Virgins are creating instructional videos on how to sail that aren’t lame! Join us as we travel through the Caribbean, Croatia, Tahiti, and more and show you the ropes, literally. ---- We are the world's #1 sailing school for millennials-lessons, courses, classes in the Caribbean, Croatia, and Tahiti.

sailingvirgins

0

0

660

💫 PRESTIGE 420 – the perfect balance of luxury, performance, and adventure. Whether you’re cruising Sydney Harbour with your family, hosting friends on the spacious flybridge, or escaping for a weekend getaway, this yacht offers the ultimate in comfort and style. 🛥️💨 Shares are available with COBLI at Rose Bay Marina🌟💙 #PRESTIGEyachts #boatshare #boatsyndication #luxury #yacht #COBLI

tmgyachts

0

0

2,537

Giorno 89 - anche detto il viaggio della speranza I lunghi viaggi ci piacciono. Ci piacciono così tanto che prima ancora di partire per l’Atlantico ci imbarchiamo in un’altra impresa da folli: Percorrere la distanza Torino - Cadice senza fare pause. Il motivo? Abbiamo parecchi bagagli da trasferire su Julia, alcuni dei quali molto pesanti e ingombranti, che mai avrebbero accettato in aereo. E le spedizioni sotto Natale sono sconsigliate per gli ingorghi dei regali. Perciò eccoci qui: 3 persone, 200 kg di bagagli, 20 ore per portare a termine il viaggio. (Dovevamo essere 4, insieme a @gabrinorillo ma alla fine abbiamo valutato insieme che avrebbe affaticato troppo il suo rientro). Alla fine ci abbiamo impiegato più di 24ore, perché abbiamo fatto una sosta a Siviglia per recuperare parte della crew. Siamo sfatti? Ma in fondo il riposo è sopravvalutato…no? 😂 A domani! Che bello essere tornati con i reel del giorno! 🤗 Camilla

andreaecamilla

0

0

1,918