close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

ショーツ 作成

0

amandasailing

0

0

1,239

Discover the TRICAT 6.90 XL, the ultimate folding trimaran designed for speed, agility, and comfort. ⛵👇 Experience the thrill of fast, stable, and effortless sailing. In this video, we take a closer look at the TRICAT 6.90 XL, a pocket trimaran that redefines coastal cruising and daysailing. From its cutting-edge design to its incredible responsiveness on the water, see how this multihull delivers: Excellence in light air: Gliding smoothly when other boats are stuck at the dock. Carbon agility: Lightweight materials for maximum reactivity and performance. Flat sailing: High speed with zero heel, ensuring comfort and safety for everyone on board. Foldable on the water: Reduce your beam in seconds for easy and cost-effective marina berthing. Take time to enjoy high speed. Whether you are a racer or a family cruiser, the TRICAT 6.90 XL offers an unmatched sailing experience. Don't forget to LIKE this video, SUBSCRIBE to the channel for more sailing content, and hit the notification bell! 🔔 CONTACT : 02 97 47 87 68 contact@trimaran-tricat.com https://www.trimaran-tricat.com

chantiernavaltricat

0

0

13

#Indonesia #sailingadventure #wonderfulindonesia #sailing #baliindonesia #travelbali #traveltoindonesia #travelvlog #baliindonesia #indonesiatravelguide #baliindonesiatravelguide *Indonesia through Indonesian eyes* Thanks for being part of the Seatrek Sailing Adventures community, we can't wait to welcome you on board! Start planning your next great escape! here: 🗺 Schedule | https://www.seatrekbali.com/schedule/ ⛵️ Website | https://www.seatrekbali.com 🙏🏼 Contact Us | info@seatrekbali.com

seatrekbali

0

0

496

Course Vendée Arctique Juin 2022. La course est bientôt neutralisée pour cause de mauvais temps. Guirec profite de la vitesse avant d'aller s'abriter au passage de la tempête.

guirecsoudee4898

0

0

2,540

0

velejarevida

0

0

2,905

[Quello che vedete nel video è il montaggio di alcune riprese fatte di sfuggita, perché volevamo stare nel momento e non infastidire nessuno.] Oggi, nel pomeriggio, abbiamo fatto una passeggiata nei pressi del porto. Non avevamo grosse aspettative e quello che abbiamo visto andava oltre la nostra immaginazione. È stato un pomeriggio di immersione totale nella cultura locale, con la sua musica (a volumi ingestibili), i colori, i gesti, i cibi, le abitudini. Provenendo da un ambiente molto più freddo nel clima e nei modi, inizialmente ci siamo sentiti spaesati, ma piano piano abbiamo capito che in quel fare apparentemente losco si celava una popolazione cordiale. D’altra parte in questi giorni le uniche due persone con cui abbiamo interagito sono state di una gentilezza e disponibilità rare. Disclaimer: saranno tutti così? Per rispondere basta chiedersi: noi italiani possiamo definirci tutti in un modo? Ovviamente no. Noi riportiamo la nostra esperienza diretta, lasciamo perdere le generalizzazioni :) Il pomeriggio comunque è passato in fretta e la nostra passeggiata lungo il viale dominicano ci ha ben presto riportati su un pontile conosciuto. Quello che ci portiamo a casa di oggi è: densità di persone e decibel della musica che hanno raggiunto dei livelli indescrivibilmente alti. E che il mondo è un posto incredibilmente grande e ricco di usi molto distanti gli uni dagli altri. Solo noi possiamo decidere con che occhi guardarli. A domani Camilla

andreaecamilla

0

0

2,458