Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
Korte broek Opprett
Breaking Waves is a channel about Ben and Alie sailing the world in search of the best surf waves, and the adventures they find themselves in. SV Kiana is a 1989 Sceptre that has circumnavigated once already, Ben and Alie refit her to do it again! To join us on Patreon and get exclusive content! https://www.patreon.com/breakingwavessailing Follow us on instagram for daily updates! https://www.instagram.com/breakingwaves.alie https://www.instagram.com/breakingwaves.ben Facebook page: https://www.facebook.com/breakingwavessailing Get your Breaking Waves Swag at https://www.breakingwavessailing.com/shop A portion of everything we make from this channel will be donated to https://www.ruggedcoastresearch.com to help us clean up the ocean. #sailing #surfing #liveaboardlife
Jeanneau Rush https://www.scanboat.com/en/17380584 Jeanneau is a French boatyard in Les Herbiers , which has produced yachts since 1957. The founder was Henri Jeanneau, a hardware store owner, who began by producing power boats. Jeanneau specializes in monohulls, but it created a specialist multihull line, Lagoon catamarans. Jeanneau and Lagoon became part of Groupe Beneteau in 1995 Jeanneau is a French boatyard in Les Herbiers, which has produced yachts since 1957. Jeanneau boats are produced by Groupe Beneteau. Jeanneau produces a range of powerboats and sailboats for fishing, cruising, and water sports. Popular Jeanneau models include the Sun Odyssey 410, Sun Odyssey 440, Sun Odyssey 349, Sun Odyssey 490, and Merry Fisher 795, as well as dinghies, motorboats, sailing yachts and a multihull line, Lagoon catamarans. Jeanneau and Lagoon became part of Groupe Beneteau in 1995.
Idag bjuder havet på svaga vindar och vi försöker justera så inte seglen fladdrar för mycket. Dyningen är kvar så det gungar mer än det blåser för tillfället. Vi pysslar lite, barnen gör varsin garnboll och njuter av stillheten och lugnet som ofta infinner sig på havet. Första dygnen innan vi fått sjöben är vi så mycket vi bara kan i sittbrunnen, för att undvika sjösjuka. Så det blir också ganska mysigt när vi alla fem vistas på bara några kvadratmeter. Nästan alltid ett barn tätt intill mig som vill prata, gosa eller bara vara nära ❤️ jag tycker det är en av de mysigaste stunderna när vi seglar långt. Vi har ännu mer tid för varandra och kommer varandra ännu närmare ❤️ Vi passade även på att bada jag, Niklas och Erik. Erik tyckte det var konstigt att bada när badstegen inte var rakt ner så det blev mer ett dopp än ett bad. Men det var skönt att svalka av sig 💦 Hoppas du har en mysig dag. Kommentera gärna med 💦☀️ om du uppskattar dessa uppdateringar och ser fram emot morgondagens uppdatering från havet. Enligt prgognos ska det blåsa lite mer imorgon 🌬