Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
निकर सृजन करना
Wind gegen Strom auf der Elbe Höhe Bützfleter Hafen mit 6 Beaufort in Böhen 8 Bft 30 September. Auf den Video,: Fahrt gegen den Strom mit dem Wind von Achtern. Sehr kleine Fock mit ersten Reff. Davor von Abbenfleth bis Höhe Hollern Twielenfleth mit harten Amwindkurs mit dem Strom aber gegen die Welle gesegelt. Das war deutlich anspruchsvoller. Das ganze war bewusst gemacht um im Heimatrevier solche Bedingungen kennen zu lernen, aber mit vielen geschützten Bereichen in denen ich in kürzester Zeit Schutz suchen kann. 30. September 2024 14:00 Uhr
#onboard #travel #explore #adventure #nature #howtotraveltheworld #roadtripdestinations #touristdestinations #solotraveldestinations #internationaltravel #vacationdestinations #bestplaces #travelbloggersonyoutube #travellingvlogs #travelwithmevlog #cruiseshiptour #costacruises #shiptour #traveltheworldinthe7seas #travellingonacruiseship #voyagetothebottomofthesea #travelvlog #travel #travelphotography #travelblogger #travelvlogger #travelgram #vlog #vlogger #youtube #travelblog #traveling #travelling #wanderlust #traveltheworld #instatravel #youtuber #adventure #traveller #explore #photography #nature #traveler #photooftheday #traveladdict #trip #vacation #travelcouple #travelgoals #travelvideo #travelstories #travelvideos #love #travellife #roadtrip #vlogging #instagood #beautifuldestinations #mountains #travelingram #travelvloggers #follow #india #tourism #youtubechannel #traveldiaries #nomadichostels #picoftheday #ilovetravel #solotraveler #mobilephotography #beach #vlogs #holiday #travelinspiration #youtubevideo #gopro #blogger #like #mobilevideography
Vi bor fem personer på några få kvadratmeter. Det är magiskt, äventyrligt och alldeles, alldeles underbart. Men efter snart två år har vi lärt oss en sak: vi måste av båten minst en gång om dagen. En promenad, en strand, en glasspaus, en lekplats, en klippa eller en snorkeltur. Det spelar inte så stor roll vad vi gör, vi behöver bara lite mark under fötterna och någonstans att springa, tjoa hög och få lite mer yta mellan oss. Det har blivit en nödvändighet och kanske är det just det som gör att vi fortfarande älskar det här livet efter två år 💙 ⚓️ Vad är ert bästa sätt att få hela familjen att landa när det blir för trångt, hemma eller på resa? Dela gärna!