Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
Calção Crio
The crew of the Sailing Vessel Bye Felicia dinghy in to a private beach in the Florida Keys, on the island of Boca grande. After finding a Cuban refugee boat, they suspect they may not be the only people on the island. Only to look over and see Captain Matt’s brother Andrew holding a jellyfish.
Experience the raw power and adrenaline of elite competitive sailing! Watch as this high-tech racing yacht cuts through the ocean at insane speeds, with the crew working in perfect harmony to keep the hammer down. From intense tactical communication to massive waves crashing against the hull, this is what man vs. nature looks like at the highest professional level. Drop a comment if you would ride on this beast! Don't forget to like and subscribe for more extreme ocean and boating content! 🌊⛵️ #sailing #yachtracing #extremesports #ocean #boating #sailboats #yachtlife #adrenaline #watersports #racingyacht #americascup #highspeed #sailinglife #oceanracing #teamwork
Si comincia. Da grigi, torniamo ad avere la pancia blu. Julia è lì, si sta godendo la sua spa. Dopo scrub e primer, tocca all’antivegetativa. Ahimè il meteo non è stabile in questi giorni e anche oggi, dopo le due mani, arriva la pioggia. Dovremo fare di nuovo molte miglia, quindi decidiamo di dare ancora una mano domani, così da, si spera, non dover rifare carena una volta tornati a casa. I lavori stanno procedendo e noi ogni giorno sistemiamo un pezzettino del puzzle. Un puzzle da finire imperativamente prima di partire per le Azzorre. Chicca delle chicche, su consiglio di Alfonso e Anna, vicini di barca di qua, abbiamo usato per la prima volta l’acido ossalico per rimuovere le macchie sulle murate. Tornate NUOVE. Una meraviglia. Non vediamo l’ora di trattare il teck, come ci hanno suggerito loro. Vi aggiorneremo sui risultati. Per oggi ci godiamo le restanti 4 ore di luce per riposare un po’, domani si lavora con le mani pulite al computer e con le mani sporchissime a bordo. Buona notte e a domani!! Andrea