Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
निकर सृजन करना
🌊 Join Our Sailing Family Adventure! We’re the Fothergills – a family of six living full-time aboard our catamaran, Happy Days. From tropical islands to remote anchorages, we’re documenting our journey around the world to inspire and encourage others to pursue their own adventure. 🧭 Want to Support the Journey? Join us on Patreon for early video access, uncut updates, behind-the-scenes moments, and exclusive Zoom meetups with the crew: 👉 https://www.patreon.com/sailingwithsix 🛍️ Grab Some Sailing with Six Merch Check out our official store for tees, stickers, and gear that supports our voyage: 👉 https://sailingwithsix.store/ 📸 Follow Our Daily Adventures Instagram: https://www.instagram.com/sailingwithsix Facebook: https://www.facebook.com/sailingwithsix Website & Blog: https://www.sailingwithsix.com 📬 Get Onboard Our Email List Be the first to hear about new videos, digital products, and sailing resources: 👉 https://www.sailingwithsix.com ⚓ New to the Channel? We share what life is really like living aboard with kids — homeschooling, provisioning, sailing mishaps, and the magic in between. 🔔 Don’t forget to subscribe and hit the bell so you never miss an episode. #SailingWithSix #FamilySailing #LiveaboardLife #SailingFamily #TravelWithKids
Idag bjuder havet på svaga vindar och vi försöker justera så inte seglen fladdrar för mycket. Dyningen är kvar så det gungar mer än det blåser för tillfället. Vi pysslar lite, barnen gör varsin garnboll och njuter av stillheten och lugnet som ofta infinner sig på havet. Första dygnen innan vi fått sjöben är vi så mycket vi bara kan i sittbrunnen, för att undvika sjösjuka. Så det blir också ganska mysigt när vi alla fem vistas på bara några kvadratmeter. Nästan alltid ett barn tätt intill mig som vill prata, gosa eller bara vara nära ❤️ jag tycker det är en av de mysigaste stunderna när vi seglar långt. Vi har ännu mer tid för varandra och kommer varandra ännu närmare ❤️ Vi passade även på att bada jag, Niklas och Erik. Erik tyckte det var konstigt att bada när badstegen inte var rakt ner så det blev mer ett dopp än ett bad. Men det var skönt att svalka av sig 💦 Hoppas du har en mysig dag. Kommentera gärna med 💦☀️ om du uppskattar dessa uppdateringar och ser fram emot morgondagens uppdatering från havet. Enligt prgognos ska det blåsa lite mer imorgon 🌬