Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
Corti Creare
Roland Duller of Yacht Revue (AT) was also our guest during press trials. Here are his first impressions 🙏#performance #catamaran #multihull #multicoque #independentcatamaran #ic36 Website https://www.independentcatamaran.com Instagram https://www.instagram.com/independentcatamaran/ Facebook https://www.facebook.com/independentcatamaran
After a safe Atlantic crossing, American Magic's LEQ12 AC40 ‘America’ took to the Barcelona waters for a full shake-down sail in preparation for two-boat testing with her sister AC40 'Magic'. #AC37Recon #shorts SUBSCRIBE to the official America's Cup channel: https://www.youtube.com/c/americascup Like America’s Cup On Facebook: https://www.facebook.com/americascup Follow America’s Cup On Twitter: https://www.twitter.com/americascup Follow America’s Cup On Instagram: https://www.instagram.com/americascup Stay up to date with the America’s Cup newsletter: https://www.americascup.com/en/newsletter The 37th America's Cup will be Defended in Barcelona by four-time America's Cup winner, the Royal New Zealand Yacht Squadron represented by their team, Emirates Team New Zealand. #AmericasCup #AC37 #Barcelona2024
Äntligen får vi lite vind, nu kan vi segla i 5-6knop och det gör något med humöret på en gång! Att traggla fram i 1-2knop har känts lite segt. Nu har vi ätit upp all färdiglagad mat som vi hade i kylskåpet, nu får vi börja fånga fisk eller äta av det vi har i frysen. Dagarna går och nästan flyter ihop. På dagarna hjälps vi åt med att segla, ta hand om barnen och fixa mat. Klockan 20.00 på kvällen försöker jag gå och sova för att gå upp kl 02.00 för mitt nattpass. Barnen brukar vakna vid 07.00 och Niklas kommer lite senare, så han får sova någon timme till. Behöver jag så tar jag en tupplur mitt på dagen men ofta har det räckt med lite vila i fällstolen på däck ☀️⛵️ Nu ska vi njuta av vinden som vi har och hoppas fånga någon fisk nu när sjögräset försvunnit 🐟🐠. Kommentera gärna med valfri fiske-emoji om du önskar oss lycka till med fisket! Ha en fin lördag så hörs vi! 💫