close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

ショーツ 作成

🔥🔥⛵️NOMAD - 🔥 A catamaran cruise aboard NOMAD is undoubtedly the best experience one can have in Greece. - [ ] Swim in the crystal-clear waters of its most iconic beaches. - [ ] Enjoy delicious food on board prepared by a dedicated chef - [ ] Travel in comfort to different islands without having to pack/unpack your bags - [ ] Amaze yourself with the most the most spectacular sunsets in the world ⛵️ NOMAD 🏖️ Catamaran yacht for charter ⚓️ Lagoon 52 🍾 2019 👨‍👩‍👧‍👦 12 Guests 🚪 6 Cabins 🧑‍✈️ 3 Crew 📍 Lavrion, Greece 💵 From 16,550 EUR/week ➕ Terms: Plus expenses* 📷 nomad catamaran Additional Rate Details: 2022 Rates Period A (July/August)Euro 20500 + 13% VAT + 20% APA Period B (June and September) Euro 18500 + 13% VAT + 20% APA Period C (October - May) Euros 16500 + 13% VAT + 20% APA 2023 Rates Period A (July/August)Euro 24000 + 13% VAT + 20% APA Period B (June and September) Euro 22000 + 13% VAT + 20% APA Period C (October - May) Euros 18500 + 13% VAT + 20% APA 🛎 Inquire now for exact rates and availability: 👉 DM here 👉@yachtissimo 🌐 www.yachtissimo.com 📩 info@yachtissimo.com 📞 +49.172.814.1319 . . . . #yachtcharters #yachtissimo #instayachts #yachtgram #sailgreece #sailtheworld #travelgram #instatravel #traveltheworld @impulsa.tec #chartercatamaran #rentadeyates #alquilerdeyates #yachtvideo

yachtissimo

0

0

55

Die vollständige Roomtour durch die Rustler 42: https://youtu.be/5xNk5nBPaRE

marietim

0

0

33,471

Kort intro till våra grundkurser i segling - grundkurser med dagseglare - Aira 22

sandstormsweden

0

0

586

Dags att vara 100 % ärlig. Här är exakt varför vi seglade över Atlanten med bara genuan. Vår prio nummer ett när vi seglar är säkerhet. Att bara behöva hantera ett segel när något oväntat händer gör allt enklare och tryggare. Vi slipper vända båten i 5 meter höga vågor för att ta ner storen eller gå upp mot vinden i sjö för att hissa den igen. På nätterna seglar vi konservativt, så att den som vilar faktiskt får sova och den som är vaken kan hantera allt själv från sittbrunnen. Vi har haft mer än tillräckligt med vind, vi har faktiskt seglat cirka 90 % av tiden med revad genua. Ju mer vind, desto mindre segel vill vi ha uppe. Att hissa storseglet blev helt enkelt aldrig aktuellt för oss. Och när det rullade och vi hade lite mindre vind så valde vi också att ha revad genua för att plana till genuan så att den inte slår och skapar förslitningsskador. Detta är kanske en opopulär åsikt, men vet ni vad? Vi seglade konservativt över Atlanten och det passade oss perfekt. 👉 Håller du med, eller är detta helt galet? ⛵️ Får man ha en opopulär åsikt?

sowhyknot

0

0

523

#boatlife #sailing

Hollyandray

0

0

361

A short video passing some tall ships as we motored our old sailboat out of Dana Point. -~-~~-~~~-~~-~- Please watch: "SBS ep.121 - Sailing Back from Catalina and a Postmortem" https://www.youtube.com/watch?v=DPxhSgXk8sM -~-~~-~~~-~~-~-

sailbeforesunset

0

0

83