close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Shorts Skapa

marina d'oru la ghiandaia mangia le arachidi

soniamari

0

0

517

0

jeroen2311

0

0

502

Our dedicated crew will always do its best to combine your preferences with their sailing experience and safety considerations, to make your private cruise an unforgettable journey. Any Indonesia cruise will be designed to focus on your favorite activities: scuba-diving, snorkeling, hiking, kayaking, bird watching… Itineraries are defined before and during the Indonesia cruise to reach the most unique destinations and adapt to present conditions. Please contact us for more details. Keep up with us on Website: https://pacifichighcruise.com/ Facebook: https://www.facebook.com/PacificHighIndonesia/ https://www.instagram.com/pacifichigh_indonesia/

pacifichighcruise9191

0

0

93

Vidéo de présentation de Voile Evasion, spécialiste suisse de la location de voiliers et catamarans

voile-evasionch

0

0

31

Auto Audi mod. Q3 TDI

gobidinternationalauctiong

0

0

4

Min syster dog när hon var 19 år. 💔 Och det förändrade hela mitt sätt att se på livet. Hon fick aldrig leva sina vuxendrömmar. Hon var full av energi, liv och drömmar. Drömmar som hon aldrig fick chansen att uppleva, för livet tog slut från en dag till en annan. Sorgen och läkningen efter hennes bortgång har fått mig att fundera mycket över meningen med livet. Emma har blivit min inre motivation. En ständig påminnelse om att inte skjuta upp drömmar, att inte vänta på “sen”. Så vi valde att inte vänta längre. Vi gav oss iväg. Sparpengarna och pensionspengarna kanske tar slut en dag, men livet gör det också. Och vi vill leva det liv vi drömmer om nu. Idag bor vi fulltid på en segelbåt som vi seglat från Grekland till Karibien. Båten heter såklart Emma.⛵️ När min son Erik, 4 år, frågar: ”Men mamma, kommer inte Emma att leva igen?” Då svarar jag med tårar i ögonen: Nej, älskling. Men vi lever. Och genom oss får hon följa med världen runt. I vinden, i vågorna och i våra hjärtan. ❤️⛵️🌍 Livet är nu. Vänta inte på ”sen”.❤️

sowhyknot

0

0

383