close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Celana pendek Membuat

Day Skipper RYA sailing course. Trafalgar Sailing Gibraltar. www.trafalgarsailing.co.uk Tel+34 699411194

cathyohanlon4225

0

0

607

0

draculasundergarmentz

0

0

1,092

First images aboard the Imoca adopteunskipper.net before the Transat Jacques Vabre 2015. More info about Nicolas Boidevezi and Ryan Breymaier http://www.nicoboidevezi.com/ SailingNews TV is the N°1 yachting and sailing channel. We cover all the major sailing events: America's Cup, Volvo Ocean Race, Vendée Globe, World Match Racing Tour and many more. We also help you discover new places. SailingNews TV channel also features boat tests, practical video guides and interviews with sailors. Sailing News TV is the Youtube Channel you should subscribe to if you like sailing. Subscribe to SailingNewsTV ▶ https://www.youtube.com/user/TheSaili... Facebook ▶ http://goo.gl/NQpZMv Twitter ▶ http://goo.gl/8UfmLY

thesailingnewstv

0

0

847

www.mauisails.com

mauisailshawaii

0

0

186

Min syster dog när hon var 19 år. 💔 Och det förändrade hela mitt sätt att se på livet. Hon fick aldrig leva sina vuxendrömmar. Hon var full av energi, liv och drömmar. Drömmar som hon aldrig fick chansen att uppleva, för livet tog slut från en dag till en annan. Sorgen och läkningen efter hennes bortgång har fått mig att fundera mycket över meningen med livet. Emma har blivit min inre motivation. En ständig påminnelse om att inte skjuta upp drömmar, att inte vänta på “sen”. Så vi valde att inte vänta längre. Vi gav oss iväg. Sparpengarna och pensionspengarna kanske tar slut en dag, men livet gör det också. Och vi vill leva det liv vi drömmer om nu. Idag bor vi fulltid på en segelbåt som vi seglat från Grekland till Karibien. Båten heter såklart Emma.⛵️ När min son Erik, 4 år, frågar: ”Men mamma, kommer inte Emma att leva igen?” Då svarar jag med tårar i ögonen: Nej, älskling. Men vi lever. Och genom oss får hon följa med världen runt. I vinden, i vågorna och i våra hjärtan. ❤️⛵️🌍 Livet är nu. Vänta inte på ”sen”.❤️

sowhyknot

0

0

383

0

tailsofthesea3

0

0

445