close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Korte broek Opprett

tronquedboats

0

0

84

vivezayachts

0

0

523

Nächster Halt #lagos eine sehr schöne Stadt mit tollem Strand. #beautiful #reisen #sailing #abenteuer #happy #segeln #travel #beach #lovelife #beautiful

sailingnakiipu

0

0

489

Easy as 1, 2, 3! Inflatable kayaks are a great option for water lovers short on storage space. With minimal setup you will be on the water in minutes, ready to enjoy your day. Featuring the Hobie Mirage i11S this single seater inflatable kayak features an adjustable dry seat, MirageDrive pedal system with forward and reverse and hand controlled rudder that can be used left or right handed. Hobie also offers a smaller 9' inflatable, larger 12' single seater and a larger 14' tandem! Learn more: https://www.hobie.com/super-surfer-skateboard/ Follow Us on Social: Hobie Facebook: https://www.facebook.com/HobieCatCompany/ Hobie Fishing Facebook: https://www.facebook.com/hobiefishing/ Hobie Instagram: https://www.instagram.com/hobiecatcompany/ Hobie Fishing Instagram: https://www.instagram.com/hobiefishing/

hobieofficial

0

0

10,798

https://epicnavigator.com/contact/

epicnavigator

0

0

643

Min syster dog när hon var 19 år. 💔 Och det förändrade hela mitt sätt att se på livet. Hon fick aldrig leva sina vuxendrömmar. Hon var full av energi, liv och drömmar. Drömmar som hon aldrig fick chansen att uppleva, för livet tog slut från en dag till en annan. Sorgen och läkningen efter hennes bortgång har fått mig att fundera mycket över meningen med livet. Emma har blivit min inre motivation. En ständig påminnelse om att inte skjuta upp drömmar, att inte vänta på “sen”. Så vi valde att inte vänta längre. Vi gav oss iväg. Sparpengarna och pensionspengarna kanske tar slut en dag, men livet gör det också. Och vi vill leva det liv vi drömmer om nu. Idag bor vi fulltid på en segelbåt som vi seglat från Grekland till Karibien. Båten heter såklart Emma.⛵️ När min son Erik, 4 år, frågar: ”Men mamma, kommer inte Emma att leva igen?” Då svarar jag med tårar i ögonen: Nej, älskling. Men vi lever. Och genom oss får hon följa med världen runt. I vinden, i vågorna och i våra hjärtan. ❤️⛵️🌍 Livet är nu. Vänta inte på ”sen”.❤️

sowhyknot

0

0

383