close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Calção Crio

0

nusantoura_liveaboard

0

0

146

That drone life!

Sailingsweetruca

0

0

5,222

☠️ More: https://youtu.be/ERZZe8F01MY While sailing the Bahamas on a broken sailboat we found something dangerously amazing: Thunderball Grotto near Staniel Cay in the Bahamas is amazing. It's a cavern you can only enter by jumping through a very high hole in the roof or by swimming through a cave. So it ain't for wusses. 2 James Bond movies have been filmed here, including Thunderball. I did a kill count for the scene filmed underwater here, and I think it was 19? Maybe you can fact check me. https://youtube.com/shorts/VLqBCstRmXI #sailing #bahamas #jamesbond 19 Men Killed Here 💀 Thunderball Grotto

lyfeuntethered

0

0

55,708

Funpark Cervinia - Italy - Winter '09-'10

Dutchsailingfamily

0

0

92

Experience the ultimate catamaran lifestyle! We explore luxurious double cabins, comparing their size to Parisian apartments. Discover amazing amenities like showers, and beds with neatly rolled towels. Witness the 'Bali version' with a master bed and expansive sailing space. Join us for a tour of this floating paradise! #CatamaranLife #LuxuryLiving #BoatTour #SailingAdventures #CabinTour #FloatingHome #ParisApartmentComparison #YachtLife #TravelVlog #BaliCatamaran

sv_goat

0

0

744

Oggi è tornato il sole. Era previsto, infatti il piano originario era di mollare gli ormeggi l’indomani, ma poi le previsioni sono cambiate ancora. Quindi eccoci qui. Come per gli altri giorni, la giornata scorre tra lavorazioni e call. In questo periodo siamo veramente pieni e onestamente non so come avremmo fatto se non fossimo stati fermi al sicuro in porto 😄 Meglio così. Verso sera vediamo una barca avvicinarsi. Vorrà ormeggiare? No, perché non ha i parabordi pronti. Eppure si avvicina… ci viene addosso o punta al pontile? 😅 Siamo distanti ormai pochi metri, da bordo nessun segnale. Che si fa? 😅 Vengono proprio verso di noi! Benni li riconosce e li saluta, poi si svela il mistero. Erano di passaggio e volevano solo regalarci una bottiglia! 😄 Che cari ♥️ Ci salutiamo con la promessa di rivederci domani in giornata. Noi concludiamo con un po’ di meccanica a bordo, per non perdere l’abitudine. Stasera si tira la cinghia! Il motore poi scalderà il boiler, grazie al quale faremo una doccia BELLA CALDA. A domani! Cami

andreaecamilla

0

0

2,991