Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
短裤 创造
FOLLOW US --------------------------------------------------- Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=61559312643639 Instagram: https://www.instagram.com/svutopia/ Pinterest: https://www.pinterest.com/svutopia/ About the Utopia: The historic Great Lakes schooner Utopia, built in 1946, offers a fascinating glimpse into maritime history. Originally from Sturgeon Bay, you can now find Utopia in Manitowoc, Wisconsin! Dockside visitors can explore this beautifully crafted vessel, which was designed by Fred J. Peterson of Peterson Builders, Inc. in Sturgeon Bay, Wisconsin and built in 1946. Utopia’s unique features include a steel double bottom for strength, wooden hull sides for warmth, and twin Detroit diesel engines. Visitors can marvel at her elegant lines, learn about her global circumnavigation, and appreciate the craftsmanship that has kept her sailing for decades. Utopia currently resides under the stewardship of the her new owners based in Manitowoc Wisconsin, where it continues to inspire curiosity and passion for the Great Lakes among learners of all ages.
Detta är vårt hem ⛵️💙 En Jeanneau Sun Odyssey 49i eller en 15meters segelbåt för de som föredrar det språket. Det är owner-version med 3 hytter. Ofta produceras båtar i charter version eller i owner version. Och som namnen säger så har de lite olika layout beroende på om man ska ha den som ägare för eget bruk (owner-version) eller om tanken är charter. Hade denna båt varit en charter-version hade den haft fyra hytter och tre toaletter. En sådan version hade inte passat oss lika bra. Vi valde just denna modell av flera anledningar. Men en av dem var att den var "Purpose build", alltså genomtänkt layout och förberett för tvättmaskin, diskmaskin m.m Sedan har denna båt aldrig gått som charter. Vår erfarenhet är att charterbåtar ofta kan bli lite slitna. Har du en fråga om vår båt och vårt hem? Skriv i kommentarerna så svarar jag 😊