close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Shorts Lumikha

0

ignacio675

0

0

5

The Chart Room on Queen Mary 2 is the perfect place to relax with a coffee, cocktail, or glass of something fizzy while you sit and watch the world sail by! Have you sailed on Queen Mary? Let us know in the comments!

marinaandjoego

0

0

662

HONEY is a beautiful example of Hinckley’s timeless and elegant Talaria 29 Runabout featuring a traditional Flag Blue Hull and light cream topsides. She comes equipped with several factory upgrades that set her apart from the rest, including a Volvo D6 435hp Common Rail diesel, teak decks and custom teak helm pods. This stunning, two owner, late model Hinckley has always been in fresh water and is available for inspections in Harbor Springs, MI. Link to listing: https://hinckleybrokerage.com/yachts-for-sale/hinckley-talaria-29-runabout-2013-4262174/

thehinckleycompany

0

0

1,098

0

sailingkashmir

0

0

2,521

When you buy a Lagoon Catamaran, you join a vibrant community of sailing enthusiasts. Experience annual events, forge lasting friendships, and share unforgettable adventures both on the water and on land. Find out more... https://tmgyachts.com/why-owning-a-lagoon-catamaran-is-more-than-just-sailing/

tmgyachts

0

0

492

Si comincia. Da grigi, torniamo ad avere la pancia blu. Julia è lì, si sta godendo la sua spa. Dopo scrub e primer, tocca all’antivegetativa. Ahimè il meteo non è stabile in questi giorni e anche oggi, dopo le due mani, arriva la pioggia. Dovremo fare di nuovo molte miglia, quindi decidiamo di dare ancora una mano domani, così da, si spera, non dover rifare carena una volta tornati a casa. I lavori stanno procedendo e noi ogni giorno sistemiamo un pezzettino del puzzle. Un puzzle da finire imperativamente prima di partire per le Azzorre. Chicca delle chicche, su consiglio di Alfonso e Anna, vicini di barca di qua, abbiamo usato per la prima volta l’acido ossalico per rimuovere le macchie sulle murate. Tornate NUOVE. Una meraviglia. Non vediamo l’ora di trattare il teck, come ci hanno suggerito loro. Vi aggiorneremo sui risultati. Per oggi ci godiamo le restanti 4 ore di luce per riposare un po’, domani si lavora con le mani pulite al computer e con le mani sporchissime a bordo. Buona notte e a domani!! Andrea

andreaecamilla

0

0

3,491