Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
شارٹس بنانا
Our Famous Ski and Sail Adventure in Norway. The adventure is from wednesday to sunday. Four days with guided skitouring to awesome mountain peaks, most of them with panoramic fjord view! All accommodation, linen on bed and excellent food is inclusive. In the evenings we take a dive in the fjord with sauna, hot tube, and a lot of fun. Let’s enjoy the outdoors together!
#short Take an exclusive tour inside the 2012 Southerly 42 Sailboat, a beautifully crafted European made vessel with unique features. Get a close-up look at this stunning boat and see why it's one of the top sailboats of its kind. Don't miss this walkthrough of the 2012 Southerly 42 Sailboat.
Hey everyone yes it’s taking way longer then what we thought to get off this expensive dock so we set up a couple of ways for the people that love our videos can help. Our Go fund me https://www.gofundme.com/f/help-get-us-off-the-dock Our Wishlist https://www.amazon.com/hz/wishlist/ls/8AP2G1EM1NJI/?ref_=lol_ov_le www.sailingcatalpa.com Thank you everyone ❤️
La giornata inizia apparentemente come tutte le altre. Sveglia, breve workout, colazione, lavoro, poi usciamo a vela. In questi giorni siamo alla ricerca del giusto equilibrio tra vita a bordo, lavoro e visite delle isole dove ci troviamo. Uno dei migliori modi per dare una scossa a un momento di stallo è appunto, con un’interruzione. Un quadro che cade all’improvviso (chi ha colto la cit.?), una doccia fredda. A noi è arrivato un tonno! Per chi non lo sapesse, a me piace pescare unicamente nella dimensione in cui poi mi nutro di ciò che pesco. Non mi interessa spettacolarizzare la caccia, anzi lo trovo un po’ triste. Al contrario amo una vita sostenibile, equilibrata, in armonia con il mondo in cui viviamo e nutrirmi di ciò che offre la natura, libero, senza antibiotici, senza sofferenza, ma allo stesso tempo nutriente è una delle più nobili azioni che possiamo compiere. Da quando siamo qui non abbiamo più toccato carne per varie ragioni (salvo rare eccezioni) e poter mangiare del pesce pescato da noi rappresenta davvero una grande soddisfazione. Adesso passiamo ad argomenti più leggeri. Chi conosce una buona ricetta? 😄 Scrivetela nei commenti! Camilla