Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
Korte broek Opprett
Cuando inviertes en una embarcación, hay una pregunta clave: ¿quién la está construyendo? En nuestra fábrica, cada área está cubierta por personal especializado que trabaja bajo procesos claros y enfocados en consistencia. Esto nos permite algo clave para nuestros clientes: entregar embarcaciones confiables, repetibles y listas para operar sin sorpresas. No es solo capacidad de producción. Es experiencia aplicada todos los días.
We sailed from New Zealand to Fiji to this welcome. Bought a tear to my eye! SV Parlay is a hurricane damaged Lagoon 450 catamaran, which Colin rebuilt with friends and has started sailing around the world. We found bulkhead damage on their catamaran in Panama, so have fixed her up, and are now sailing across the Pacific Ocean!! To join us on Patreon and get exclusive content and a chance to come sailing with us click here! https://www.patreon.com/parlayrevival To buy Parlay Revival merchandise click here!! https://parlayrevival.com/collections Check out a new product we have developed to get salt off your boat, car or house! www.salt-shark.com All music is from Epidemic sound! Sign up here and get a free months trial to see if you like it! https://www.epidemicsound.com/referral/ym5nvt Follow me on instagram for daily updates! https://www.instagram.com/parlayrevival_colin/ Facebook page: https://www.facebook.com/parlayrevival Camera we use: https://amzn.to/3vAtCfR Lens we use: https://amzn.to/3RPTxaI Microphone we use: https://amzn.to/3RYenoH Drone we use: https://amzn.to/41XXuPq Gopro we use: https://amzn.to/47CIrff
Äntligen får vi lite vind, nu kan vi segla i 5-6knop och det gör något med humöret på en gång! Att traggla fram i 1-2knop har känts lite segt. Nu har vi ätit upp all färdiglagad mat som vi hade i kylskåpet, nu får vi börja fånga fisk eller äta av det vi har i frysen. Dagarna går och nästan flyter ihop. På dagarna hjälps vi åt med att segla, ta hand om barnen och fixa mat. Klockan 20.00 på kvällen försöker jag gå och sova för att gå upp kl 02.00 för mitt nattpass. Barnen brukar vakna vid 07.00 och Niklas kommer lite senare, så han får sova någon timme till. Behöver jag så tar jag en tupplur mitt på dagen men ofta har det räckt med lite vila i fällstolen på däck ☀️⛵️ Nu ska vi njuta av vinden som vi har och hoppas fånga någon fisk nu när sjögräset försvunnit 🐟🐠. Kommentera gärna med valfri fiske-emoji om du önskar oss lycka till med fisket! Ha en fin lördag så hörs vi! 💫