Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
السراويل القصيرة خلق
Full details available here - https://bit.ly/Moody_3_7_6 1988 Moody 376 – Versatile Cruiser with Comfort at its Core The Moody 376, a standout design from Bill Dixon and built by Marine Projects, was ahead of its time in maximizing onboard space and comfort. Renowned for its versatility, this yacht is perfect for liveaboard adventures, long-distance cruising, or even as a holiday escape. Backed by a 2023 survey and rig check, it offers reassurance alongside its exceptional sailing pedigree. Powered by a Volvo Penta 43hp engine and supported by a comprehensive electrical setup, including solar panels and a Victron charging system, the Moody 376 is as efficient as it is reliable. Its sail inventory includes a slab-reefed mainsail, roller furling genoa, and a cruising chute, catering to a variety of sailing conditions. On deck, the spray hood and bimini, both new in 2021, ensure added comfort and protection during your journeys. Below deck, the Moody 376 shines with spacious accommodation for up to seven people. Two private cabins, a passage berth, and convertible saloon seating offer flexible arrangements. The master cabin features an ensuite head, while the forward cabin enjoys its own dedicated heads. Practicality meets comfort with a well-equipped U-shaped galley, Isotherm fridge (2023), and ample storage throughout. Whether at sea or docked, this Moody 376 is ready to provide comfort, performance, and lasting memories.
Äntligen får vi lite vind, nu kan vi segla i 5-6knop och det gör något med humöret på en gång! Att traggla fram i 1-2knop har känts lite segt. Nu har vi ätit upp all färdiglagad mat som vi hade i kylskåpet, nu får vi börja fånga fisk eller äta av det vi har i frysen. Dagarna går och nästan flyter ihop. På dagarna hjälps vi åt med att segla, ta hand om barnen och fixa mat. Klockan 20.00 på kvällen försöker jag gå och sova för att gå upp kl 02.00 för mitt nattpass. Barnen brukar vakna vid 07.00 och Niklas kommer lite senare, så han får sova någon timme till. Behöver jag så tar jag en tupplur mitt på dagen men ofta har det räckt med lite vila i fällstolen på däck ☀️⛵️ Nu ska vi njuta av vinden som vi har och hoppas fånga någon fisk nu när sjögräset försvunnit 🐟🐠. Kommentera gärna med valfri fiske-emoji om du önskar oss lycka till med fisket! Ha en fin lördag så hörs vi! 💫