close

Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is  invite only


contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account

Shorts Créer

Vi har nu lämnat Panamabukten bakom oss och första etappen bjöd på tuff kryss i stampig sjö. Men mitt i allt lyckades vi fånga en makrill som blev en fantastisk middag ombord. Under nattpasset hörde jag valar och delfiner ute i mörkret, en sådan där stund som gör att man glömmer både sömnbrist och motvind. Morgonen bjöd på lugnare vindar men nu har vinden kommit tillbaka och vi seglar vidare i 5–6 knop utan motor, precis som vi vill ha det. Midsommarveckan har minst sagt fått en fin start. ☀️⛵️ Vilket djurmöte till havs hade du helst velat uppleva, valar, delfiner eller något helt annat? 👇 Kommentera gärna ❤️

sowhyknot

0

0

657

Passeio a cidade de Feliz voltando com muita chuva

veleirokombiroze1125

0

0

14

velanaveia

0

0

2,529

0

sailingwithjosh

0

0

1,450

This is absolutely insane... check this out! Salt water Pool in 2 min?? 😳🤯

nautistyles

0

0

77,763

Mini-book

maestramonica9664

0

0

943