Welcome aboard to the our video site for sailors. We are being constantly blasted by scammers and pirates, so registration is invite only
contact@sailorsahoy.com with "Invite". No spam, no newsletters. Just a free account
Şort oluşturmak
Hai mai provato la paura di sentirsi claustrofobici o scomodi a bordo di una barca?🥴 Ma ora lascia che ti mostriamo la realtà! ✅Navigare su una barca a vela è sicuro, comodo e gli spazi stretti sono solo nelle cabine.🛏️ Immergiti nella bellezza del mare, senti la brezza sulla tua pelle e goditi la libertà di navigare.😊 I nostri esperti marinai ti guideranno in un'esperienza unica, garantendo la tua sicurezza e comfort.⛵️ Vieni a scoprire il piacere di navigare su una barca a vela. 👍🏼Non lasciare che la paura ti fermi.💪🏼 Navigare su una barca a vela è un'esperienza indimenticabile. 🤩Scegli la libertà, scegli la sicurezza.✅ * Salpiamo? 😍 Viaggi emozionanti nel Mediterraneo e oltre a prezzi eccezionali! 😎 * INFO ☎️ +39 347 418 4600 francesco.parazzoli@me.com 🏷️ #VacanzeInBarcaAVela #AncoraggiDaSogno #EsploraIlMondo #consiglidiviaggio #AvventuraInBarca #MareCristallino #SpiaggeParadisiache #TramontiMagici #RelaxESvago #vacanze2023 #barcaavela #italy_vacations #meteorologia
Idag bjuder havet på svaga vindar och vi försöker justera så inte seglen fladdrar för mycket. Dyningen är kvar så det gungar mer än det blåser för tillfället. Vi pysslar lite, barnen gör varsin garnboll och njuter av stillheten och lugnet som ofta infinner sig på havet. Första dygnen innan vi fått sjöben är vi så mycket vi bara kan i sittbrunnen, för att undvika sjösjuka. Så det blir också ganska mysigt när vi alla fem vistas på bara några kvadratmeter. Nästan alltid ett barn tätt intill mig som vill prata, gosa eller bara vara nära ❤️ jag tycker det är en av de mysigaste stunderna när vi seglar långt. Vi har ännu mer tid för varandra och kommer varandra ännu närmare ❤️ Vi passade även på att bada jag, Niklas och Erik. Erik tyckte det var konstigt att bada när badstegen inte var rakt ner så det blev mer ett dopp än ett bad. Men det var skönt att svalka av sig 💦 Hoppas du har en mysig dag. Kommentera gärna med 💦☀️ om du uppskattar dessa uppdateringar och ser fram emot morgondagens uppdatering från havet. Enligt prgognos ska det blåsa lite mer imorgon 🌬